Avaliações de Jasmijn Sushi Gorinchem

Avaliações recentes

5.0
Agnes
22 junho 2026
Dikkie van de Bilt
22 junho 2026
Diana kool
22 junho 2026

Bezorging was ruim een half uur te laat (hadden tijd opgegeven), eten was goed van smaak, maar was geen rekening gehouden met de opmerking: geen champignons ivm voedselallergie. Hierdoor heeft een van ons nagenoeg niks kunnen. Aangezien de bezorging al zo lang duurde en het telefonisch moeilijk was jullie te bereiken, niet meer gebeld....

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Patricia Gerssen
22 junho 2026

De kwaliteit is goed maar dit is nu de tweede x dat we een uur moeten wachten voordat de bestelling wordt bezorgd en dan laten ze niks horen . De becorger kan er uiteraard niks aan doen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

B.Morelis
22 junho 2026

Eten om 18.00 uur besteld, maar 50 min. te laat bezorgd. Excuus drukte vaderdag gaat natuurlijk niet op. U weet u hele leven al, dat de 3e zondag van juni vaderdag is. Daar kunt u dus rekening mee houden door bv. extra personeel te nemen. Wij vierden trouwens geen vaderdag, maar mijn 80e verjaardag. Kinderen moesten nog naar Zwolle en vandaag naar school. Dus ik was niet blij. Om positief te eindigen, het eten was heerlijk.

Rh
22 junho 2026

Heerlijk gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marian Arkeraats
22 junho 2026

Orange chicken heel erg lekker!!!! Nasi altijd goed bij jullie

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Toos Klabbers
21 junho 2026
Mandy Dubbeldam
21 junho 2026

Helaas was de tjap joy en daging smoor zijwaarts in de tas geplaatst waardoor de saus los in de tas lag.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bep
18 junho 2026

Deze keer een dikke voldoende vorige keer (Pinksteren)zat de sushi bij de warme gerechten was geen succes maar nu dik tevreden

Top gerechten voor de juiste prijs
14 junho 2026

Zoals beschreven 👍👍👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Seri
14 junho 2026

Zeker aan te raden ! Vers en lekker 🤤

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ineke
13 junho 2026

Wij hadden de biefstuk met zwarte peper, was erg lekker! Aanrader!

Jose
13 junho 2026
Diana Vertooren
11 junho 2026

Complimenten voor de bezorger zeer vriendelijk mag ook gezegd worden

De Hoog
10 junho 2026

Vriendelijke bezorger. Snelle bezorging.👍

Janroubos
10 junho 2026

Goed eten en mooi op tijd bezorgd.

Pieterse
9 junho 2026

Niets op aan te merken.Alleen de bestelde en afgerekende mini loempia’s waren er niet bij. Gelijk gebeld en dit wordt netjes opgelost.

Anja en Pierre van der Stam
8 junho 2026

De kwaliteit en smaak waren perfect en ondanks dat we wat verder weg wonen van Gorinchem waren de gerechten nog bijzonder heet van temperatuur. Top geregeld en bedankt voor goede service

Marjan
8 junho 2026

Overheerlijk zoals altijd!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Daniel Seesink
8 junho 2026

Bezorging was weer snel en netjes. En het eten (Chinees) smaakte als altijd weer erg lekker. Helaas was de kroepoek gebroken en deels verkruimeld doordat het in een tasje klem had gezeten. Fijn dat jullie meedenken om een gerecht uit de rijsttafel op verzoek te wisselen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van Oort
7 junho 2026

Sushi zonder stokjes en sojasaus. Kregen eerst de Sushi en later pas het bestelde menu. Bezorger had deze nog in zijn bak laten liggen. De sauzen waren al door het deksel gelopen in de verpakking..

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

a
7 junho 2026

heerlijk en mooi op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ron
7 junho 2026

Heerlijk gegeten en warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Cansu
6 junho 2026
h.
5 junho 2026
....
4 junho 2026
Kruithof
3 junho 2026

Heerlijke pokebowl en goed gevuld.

Anoniem
1 junho 2026
Ben de Groot
31 maio 2026

Kwaliteit van het eten was prima zoals ik van jullie gewend ben en keurig op tijd, maar... zoals het bezorgd werd, is werkelijk beneden alle peil! 2 deksels los van gekantelde in de plastic zak verpakte vleesbakken, zodat je eerst alle bakken moest schoonmaken, zelfs aan de onderkant, voor het op tafel gezet kon worden. De kroepoek gewoon HELEMAAL verkruimeld. Met de scooter overheen gereden?? Ik heb er foto's van als je interesse hebt. Hoop op een reactie, zodat ik weet dat jullie dit serieus opnemen.

alex
30 maio 2026

op de afgesproken tijd en weer lekker, top.

Bennadet
30 maio 2026
Agnes
30 maio 2026

Lekker eten goed warm snelle bezorging

Virgie Breuker
30 maio 2026

Vlees te hard en verbrandt

Rikstien poppema
29 maio 2026

Het eten was weer heerlijk de bezorging keurig op tijd !! een en al lof voor dit Restarant!!

Marian Heester
29 maio 2026

Meer dan 30 min.te laat en bovenste doosjes niet echt warm meer,jammer maar kwaliteit was zeer goed

Rob Swinkels
29 maio 2026

lekker en snel na tevredenheid geleverd

M
28 maio 2026

Altijd,vers,warm en lekker

alex
28 maio 2026

heerlijk gegeten en snel bezorgd.

Aloex
27 maio 2026

Prima.

Mh
26 maio 2026

Snel en op tijd geleverd eten was heerlijk en netjes verzorgd. Zeer tevreden en zal hier zeker vaker bestellen.

Gerdine
26 maio 2026

Lekker warm, snel geleverd, heerlijk van smaak. Top!

Jeanette
25 maio 2026

Het was weer goed ..zeer vriendelijke bezorger.

Ann
25 maio 2026

Eerder te vroeg dan te laat en de meischotel was ruim voldoende voor 2,5 eters. Mou opgemaakt.

Sandra
25 maio 2026

Heerlijk eten en super snel thuis bezorgd (

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gm van Veen
24 maio 2026

Prima service en zeer goed eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van Erp
24 maio 2026

Ik heb over mijn bestelling gebeld met een van de medewerkers het warme gedeelte was perfect zoals altijd alleen de sushi waswarm en de bovenlaag was een soort van gekookt heel jammer maar ik reken op de volgende keer beter goeie tip voor de bezorger houd warm en koud uit elkaar 😂😂

Anoniem
23 maio 2026

Heerlijk eten en snelle bezorging. Echt een aanrader

Martin
23 maio 2026

was weer heerlijk

Capricorn4170
23 maio 2026

Super!

Marian Arkeraats
23 maio 2026

Pokebowl mijn favoriet!!! Erg lekker, zo ook de loempiatjes.

Diana Vertooren
22 maio 2026
Van Hees
21 maio 2026

Het was weer overheerlijk

Wim
21 maio 2026

Bestellen regelmatig bij Jasmijn en het is altijd lekker en keurig bezorgd. Een aanrader!

Anoniem
19 maio 2026

De Sushi was heerlijk. De familie menu's bieden een goede variatie aan gerechten. Brede keuze voor een goede prijs. Ook de kwaliteit van deze gerechten is top!

Guido van Nieuwpoort
17 maio 2026

Mooie Chinese hoofdmaaltijden, goede smaak en normale hoeveelheden. Heerlijk! Tot de volgende bestelling!

Margreet
15 maio 2026

Het eten is echt prima en nog goed warm bij bezorging!

Sylvia
15 maio 2026

Altijd lekker en goed eten bij Jasmijn. Helaas de kroepoek vergeten waar ik wel voor betaald heb.

Jan Besemer
15 maio 2026

De pindasaus was helaas niet lekker smaakte wat zurig.jammer.

Rocco Ooms
15 maio 2026
Ingrid
15 maio 2026

Al jaren bestellen wij regelmatig bij Jasmijn. Sinds de nadruk ligt op sushi, die echt lekker is, vinden wij de kwaliteit van het chinees eten fors achteruit gegaan. Met name mijn mans lievelingsgerecht babi ketjap. We denken er nu over te switchen naar een ander chinees restaurant. Jammer!

Anoniem
14 maio 2026

Er zaten eierschalen in de foe Yong hai,dat hoort natuurlijk niet!!!!

Nel van Gelder
11 maio 2026

Alles was erg lekker behalve de babi pangang, het vlees was erg hard en taai.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marjan Louise Gast
11 maio 2026

hi .. het eten was verrukkelijk !! helaas was het te druk voor jullie - aan gezien ik dichtbij woon ben ik het zelf gaan halen en dat was geen probleem . Op tijd bezorging v d maaltijd geeft problemen . het was heel hectisch is de zaak .. Ik denk dat jullie dit nog kunt verbeteren . Maar we hebben heerlijk gegeten ! dank je wel ! Voor herhaling vatbaar . Marjan Louise 🌸

tabitha Ambachtsheer
11 maio 2026

De bestelling was ruim een uur te laat. Het zou fijn zijn dat daar beter over gecommuniceerd wordt. Ik snap dat het soms druk is. Maar communicatie helpt dan wel het beste. Ik heb zelf 2 x moeten bellen en dan wordt er gezegd over 10 minuten gaan ze rijden. Jammer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

W v veen
10 maio 2026

Heeerlijk eten netjes optijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen
10 maio 2026

Mijn bestelling was 30 minuten te laat, maar de bezorger verontschuldigde zich. Omdat de vorige jongen het was vergeten in de auto. Als alles koud was werd het vergoed. Het was prima.

Jose
9 maio 2026

Was in dit geval niet zo’n probleem, maar bezorging was bijna kwartier later dan afgesproken tijd.

Peter Damsteeg
8 maio 2026
van Gelder
7 maio 2026

We bestellen vaak bij jullie en zijn ook zeker altijd tevreden. Echter heeft mijn dochter na het eten van de sushi, nasi, kipsate ‘S nachts heel erg gespuugd en veel buikpijn gehad. Ook mijn man en ik hebben erge buikpijn gehad, diarree en misselijkheid. Ik weet natuurlijk niet of het met het eten te maken heeft of dat het een buikgriep is, maar ik wilde het jullie toch even laten weten!

Martin
7 maio 2026

prima kwaliteit en op de afgesproken tijd bezorgd.

Jeanette
6 maio 2026
Frans
6 maio 2026

Super vers en lekker!

Gerda
6 maio 2026

Het eten was keurig op tijd bezorgd. Alles was echt heerlijk. Zeer goed van smaak. We hebben erg lekker gegeten.

Peter Damsteeg
4 maio 2026

Het was heerlijk een 9,9

Blankenstein
4 maio 2026

Halverwege de middag online besteld en dan kom je afhalen en moet je 20 minuten wachten. Sushirijst smakeloos. De sashimi bestond uit 6 ieniemini plakjes vis. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Karen
4 maio 2026
Fred Jansen
3 maio 2026

Super lekker en bestelling zelfs op de zaterdagavond met 20 minuten gebracht.

J. Viveen
2 maio 2026

Heerlijk met zeven mensen gegeten van de uiteenlopende gerechten van Jasmijn, het was heerlijk !

C.Rijnhout
1 maio 2026

Fantastisch, perfecte maaltijd

alex
1 maio 2026

Eten was weer heerlijk en op de juiste tijd bezorgd, top.

Herma Dukel
30 abril 2026
Jeroen Huijbregts
30 abril 2026

Top, zoals altijd en ook goede bezorging. Voordeel van Jasmijn is dat 1 iemand Chinees kan nemen en een anders Sushi of pokebowl. Top!

Bas
30 abril 2026

Prima sushi, lekker dat er ook bijzondere sushi's te kiezen zijn i.p.v. het standaard aanbod wat je bij de meeste sushi restaurants vindt. Vond de sashimi van tonijn het minst lekker van mijn bestelling maar nog steeds goed.

Claudia
30 abril 2026

Snel bezorgt en was lekker eten

Sandra
29 abril 2026

Heerlijk verse sushi, de lekkerste in Gorinchem! Vrolijke en vriendelijke bezorgers, snel en beleefd 👌🏼

Wim
29 abril 2026

Zoals altijd op tijd bezorgd en heel lekker eten.

Diana Vertooren
27 abril 2026

Heerlijk gegeten!!!!

Martin
27 abril 2026

Was weer heerlijk

Gmvveen
27 abril 2026
Bennadet
26 abril 2026
Weeee
25 abril 2026

Super lekker eten en top bezorging.

B.C. Ippel
25 abril 2026

Heerlijk gegeten!

Dik
24 abril 2026

Heerlijk eten voor een goede prijs.

van Holten
24 abril 2026
Claudia
23 abril 2026

Zowel kwaliteit van sushi als kwaliteit van de bezorging is perfect

T.Pieterse
20 abril 2026

Lekker zoals altijd. Precies op tijd vgeleverd. Klasse

Josiena van de Giessen
20 abril 2026

Erg lekker en goed warm enprecies op tijd geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ineke
20 abril 2026
Marjan Meijdam
19 abril 2026

Eten was weer heerlijk zoals altijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.