Avaliações de Jasmijn Sushi Gorinchem
Avaliações recentes
Agnes
Dikkie van de Bilt
Diana kool
Bezorging was ruim een half uur te laat (hadden tijd opgegeven), eten was goed van smaak, maar was geen rekening gehouden met de opmerking: geen champignons ivm voedselallergie. Hierdoor heeft een van ons nagenoeg niks kunnen. Aangezien de bezorging al zo lang duurde en het telefonisch moeilijk was jullie te bereiken, niet meer gebeld....
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Patricia Gerssen
De kwaliteit is goed maar dit is nu de tweede x dat we een uur moeten wachten voordat de bestelling wordt bezorgd en dan laten ze niks horen . De becorger kan er uiteraard niks aan doen
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
B.Morelis
Eten om 18.00 uur besteld, maar 50 min. te laat bezorgd. Excuus drukte vaderdag gaat natuurlijk niet op. U weet u hele leven al, dat de 3e zondag van juni vaderdag is. Daar kunt u dus rekening mee houden door bv. extra personeel te nemen. Wij vierden trouwens geen vaderdag, maar mijn 80e verjaardag. Kinderen moesten nog naar Zwolle en vandaag naar school. Dus ik was niet blij. Om positief te eindigen, het eten was heerlijk.
Rh
Heerlijk gegeten
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Marian Arkeraats
Orange chicken heel erg lekker!!!! Nasi altijd goed bij jullie
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Toos Klabbers
Mandy Dubbeldam
Helaas was de tjap joy en daging smoor zijwaarts in de tas geplaatst waardoor de saus los in de tas lag.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Bep
Deze keer een dikke voldoende vorige keer (Pinksteren)zat de sushi bij de warme gerechten was geen succes maar nu dik tevreden
Top gerechten voor de juiste prijs
Zoals beschreven 👍👍👍
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Seri
Zeker aan te raden ! Vers en lekker 🤤
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ineke
Wij hadden de biefstuk met zwarte peper, was erg lekker! Aanrader!
Jose
Diana Vertooren
Complimenten voor de bezorger zeer vriendelijk mag ook gezegd worden
De Hoog
Vriendelijke bezorger. Snelle bezorging.👍
Janroubos
Goed eten en mooi op tijd bezorgd.
Pieterse
Niets op aan te merken.Alleen de bestelde en afgerekende mini loempia’s waren er niet bij. Gelijk gebeld en dit wordt netjes opgelost.
Anja en Pierre van der Stam
De kwaliteit en smaak waren perfect en ondanks dat we wat verder weg wonen van Gorinchem waren de gerechten nog bijzonder heet van temperatuur. Top geregeld en bedankt voor goede service
Marjan
Overheerlijk zoals altijd!!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Daniel Seesink
Bezorging was weer snel en netjes. En het eten (Chinees) smaakte als altijd weer erg lekker. Helaas was de kroepoek gebroken en deels verkruimeld doordat het in een tasje klem had gezeten. Fijn dat jullie meedenken om een gerecht uit de rijsttafel op verzoek te wisselen.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Van Oort
Sushi zonder stokjes en sojasaus. Kregen eerst de Sushi en later pas het bestelde menu. Bezorger had deze nog in zijn bak laten liggen. De sauzen waren al door het deksel gelopen in de verpakking..
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
a
heerlijk en mooi op tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ron
Heerlijk gegeten en warm
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Cansu
h.
....
Kruithof
Heerlijke pokebowl en goed gevuld.
Anoniem
Ben de Groot
Kwaliteit van het eten was prima zoals ik van jullie gewend ben en keurig op tijd, maar... zoals het bezorgd werd, is werkelijk beneden alle peil! 2 deksels los van gekantelde in de plastic zak verpakte vleesbakken, zodat je eerst alle bakken moest schoonmaken, zelfs aan de onderkant, voor het op tafel gezet kon worden. De kroepoek gewoon HELEMAAL verkruimeld. Met de scooter overheen gereden?? Ik heb er foto's van als je interesse hebt. Hoop op een reactie, zodat ik weet dat jullie dit serieus opnemen.
alex
op de afgesproken tijd en weer lekker, top.
Bennadet
Agnes
Lekker eten goed warm snelle bezorging
Virgie Breuker
Vlees te hard en verbrandt
Rikstien poppema
Het eten was weer heerlijk de bezorging keurig op tijd !! een en al lof voor dit Restarant!!
Marian Heester
Meer dan 30 min.te laat en bovenste doosjes niet echt warm meer,jammer maar kwaliteit was zeer goed
Rob Swinkels
lekker en snel na tevredenheid geleverd
M
Altijd,vers,warm en lekker
alex
heerlijk gegeten en snel bezorgd.
Aloex
Prima.
Mh
Snel en op tijd geleverd eten was heerlijk en netjes verzorgd. Zeer tevreden en zal hier zeker vaker bestellen.
Gerdine
Lekker warm, snel geleverd, heerlijk van smaak. Top!
Jeanette
Het was weer goed ..zeer vriendelijke bezorger.
Ann
Eerder te vroeg dan te laat en de meischotel was ruim voldoende voor 2,5 eters. Mou opgemaakt.
Sandra
Heerlijk eten en super snel thuis bezorgd (
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Gm van Veen
Prima service en zeer goed eten
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Van Erp
Ik heb over mijn bestelling gebeld met een van de medewerkers het warme gedeelte was perfect zoals altijd alleen de sushi waswarm en de bovenlaag was een soort van gekookt heel jammer maar ik reken op de volgende keer beter goeie tip voor de bezorger houd warm en koud uit elkaar 😂😂
Anoniem
Heerlijk eten en snelle bezorging. Echt een aanrader
Martin
was weer heerlijk
Capricorn4170
Super!
Marian Arkeraats
Pokebowl mijn favoriet!!! Erg lekker, zo ook de loempiatjes.
Diana Vertooren
Van Hees
Het was weer overheerlijk
Wim
Bestellen regelmatig bij Jasmijn en het is altijd lekker en keurig bezorgd. Een aanrader!
Anoniem
De Sushi was heerlijk. De familie menu's bieden een goede variatie aan gerechten. Brede keuze voor een goede prijs. Ook de kwaliteit van deze gerechten is top!
Guido van Nieuwpoort
Mooie Chinese hoofdmaaltijden, goede smaak en normale hoeveelheden. Heerlijk! Tot de volgende bestelling!
Margreet
Het eten is echt prima en nog goed warm bij bezorging!
Sylvia
Altijd lekker en goed eten bij Jasmijn. Helaas de kroepoek vergeten waar ik wel voor betaald heb.
Jan Besemer
De pindasaus was helaas niet lekker smaakte wat zurig.jammer.
Rocco Ooms
Ingrid
Al jaren bestellen wij regelmatig bij Jasmijn. Sinds de nadruk ligt op sushi, die echt lekker is, vinden wij de kwaliteit van het chinees eten fors achteruit gegaan. Met name mijn mans lievelingsgerecht babi ketjap. We denken er nu over te switchen naar een ander chinees restaurant. Jammer!
Anoniem
Er zaten eierschalen in de foe Yong hai,dat hoort natuurlijk niet!!!!
Nel van Gelder
Alles was erg lekker behalve de babi pangang, het vlees was erg hard en taai.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Marjan Louise Gast
hi .. het eten was verrukkelijk !! helaas was het te druk voor jullie - aan gezien ik dichtbij woon ben ik het zelf gaan halen en dat was geen probleem . Op tijd bezorging v d maaltijd geeft problemen . het was heel hectisch is de zaak .. Ik denk dat jullie dit nog kunt verbeteren . Maar we hebben heerlijk gegeten ! dank je wel ! Voor herhaling vatbaar . Marjan Louise 🌸
tabitha Ambachtsheer
De bestelling was ruim een uur te laat. Het zou fijn zijn dat daar beter over gecommuniceerd wordt. Ik snap dat het soms druk is. Maar communicatie helpt dan wel het beste. Ik heb zelf 2 x moeten bellen en dan wordt er gezegd over 10 minuten gaan ze rijden. Jammer.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
W v veen
Heeerlijk eten netjes optijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ellen
Mijn bestelling was 30 minuten te laat, maar de bezorger verontschuldigde zich. Omdat de vorige jongen het was vergeten in de auto. Als alles koud was werd het vergoed. Het was prima.
Jose
Was in dit geval niet zo’n probleem, maar bezorging was bijna kwartier later dan afgesproken tijd.
Peter Damsteeg
van Gelder
We bestellen vaak bij jullie en zijn ook zeker altijd tevreden. Echter heeft mijn dochter na het eten van de sushi, nasi, kipsate ‘S nachts heel erg gespuugd en veel buikpijn gehad. Ook mijn man en ik hebben erge buikpijn gehad, diarree en misselijkheid. Ik weet natuurlijk niet of het met het eten te maken heeft of dat het een buikgriep is, maar ik wilde het jullie toch even laten weten!
Martin
prima kwaliteit en op de afgesproken tijd bezorgd.
Jeanette
Frans
Super vers en lekker!
Gerda
Het eten was keurig op tijd bezorgd. Alles was echt heerlijk. Zeer goed van smaak. We hebben erg lekker gegeten.
Peter Damsteeg
Het was heerlijk een 9,9
Blankenstein
Halverwege de middag online besteld en dan kom je afhalen en moet je 20 minuten wachten. Sushirijst smakeloos. De sashimi bestond uit 6 ieniemini plakjes vis. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Karen
Fred Jansen
Super lekker en bestelling zelfs op de zaterdagavond met 20 minuten gebracht.
J. Viveen
Heerlijk met zeven mensen gegeten van de uiteenlopende gerechten van Jasmijn, het was heerlijk !
C.Rijnhout
Fantastisch, perfecte maaltijd
alex
Eten was weer heerlijk en op de juiste tijd bezorgd, top.
Herma Dukel
Jeroen Huijbregts
Top, zoals altijd en ook goede bezorging. Voordeel van Jasmijn is dat 1 iemand Chinees kan nemen en een anders Sushi of pokebowl. Top!
Bas
Prima sushi, lekker dat er ook bijzondere sushi's te kiezen zijn i.p.v. het standaard aanbod wat je bij de meeste sushi restaurants vindt. Vond de sashimi van tonijn het minst lekker van mijn bestelling maar nog steeds goed.
Claudia
Snel bezorgt en was lekker eten
Sandra
Heerlijk verse sushi, de lekkerste in Gorinchem! Vrolijke en vriendelijke bezorgers, snel en beleefd 👌🏼
Wim
Zoals altijd op tijd bezorgd en heel lekker eten.
Diana Vertooren
Heerlijk gegeten!!!!
Martin
Was weer heerlijk
Gmvveen
Bennadet
Weeee
Super lekker eten en top bezorging.
B.C. Ippel
Heerlijk gegeten!
Dik
Heerlijk eten voor een goede prijs.
van Holten
Claudia
Zowel kwaliteit van sushi als kwaliteit van de bezorging is perfect
T.Pieterse
Lekker zoals altijd. Precies op tijd vgeleverd. Klasse
Josiena van de Giessen
Erg lekker en goed warm enprecies op tijd geleverd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ineke
Marjan Meijdam
Eten was weer heerlijk zoals altijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.