Beoordelingen van Jasmijn Sushi Gorinchem

Recente recensies

5.0
Anoniem
7 april 2024

Sushi was heerlijk en werd half uur na online bestellen al bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dik
7 april 2024

Heerlijk eten voor een mooie prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wieringa
7 april 2024

Het eten was heerlijk alleen de bezorging was echt laat 1.5 uur zitten wachten dat jammer

Verhoef
7 april 2024

Al meerdere keren sushi besteld. Dit keer was iets minder. Sushi viel uit elkaar en was koud(vorige keren was bepaalde sushi nog warm) Leek alsof deze er al tijdje stond.

Erwin
6 april 2024
N.C. Zwart -'t Hart
5 april 2024
Koen
4 april 2024

Lekkere bami, goede sate en snel geleverd. Vriendelijke bezorger!

Elsie
4 april 2024
sophie gerssen
1 april 2024

Optijd en heerlijke versie sushi !

Marina
31 maart 2024

Verbeterpunt is het bestellen via de website, niet mogelijk als je een dag van te voren wil bestellen en contant wil afrekenen! En de korting verwerkt hij niet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leo sterk
31 maart 2024

Lekker eten, maar het was niet echt warm

M Meijdam
31 maart 2024

Het eten was ietsje vroeger maar niet erg. Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

Elles Sprenger
31 maart 2024

De kwaliteit van het eten is altijd goed. Wat het extra goed maakt is de snelle maar zeker ook heel vriendelijke bezorging van Sharon. Echt een aanwinst voor het team. 💪🏼

rd
29 maart 2024
Peter
29 maart 2024

Bezorgen was veel te laat en flamed sushi was, ondanks vraag of het nu wel lauw bezorgd kon worden, wederom te koud. Tonijn was matige kwaliteit. Sinds de verhuizing lijkt niet alles meer goed te gaan, erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
27 maart 2024

Snel en vriendelijk bezorgd. Goed en smakelijk gegeten.

Molenaar
27 maart 2024

Heerlijk!

De Lange
26 maart 2024

De bestelling kwam bijna één uur later dan afgesproken. Met als bijkomend gevolg dat de temperatuur van de gerechten niet meer optimaal was. Indien het warm geweest was dan had ik 5 sterren voor de kwaliteit gegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E
25 maart 2024

We hadden besteld voor 18:30, uiteindelijk was de bezorger 45 min later (19:15). De warme gerechten waren lauw en er miste een gerecht. Alle sushi viel ook uit elkaar. Weer gebeld en de vrouw aan de telefoon deed een beetje onvriendelijk omdat het volgens haar druk was. Het missende gerecht zou z.s.m. gebracht worden, dit heeft ongeveer 30 min geduurd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne Klaassen
25 maart 2024

Eten werd 40 minuten te laat bezorgd. Een van bekers de 3 bubble tea was lek waardoor die hele beker leeg was en de tas lekte. Ook de verpakking van het eten was doorweekt omdat een deksel er niet goed op zat. En niet te vergeten: het eten was koud. Niet eerder heb ik dit meegemaakt bij een bestelling bij jullie. Eerder waren bestellingen ook (veel) te laat, maar was het eten verder in orde. Wilde deze gelegenheid gebruiken om jullie hierover te informeren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Bavel
24 maart 2024

Bezorging erg slecht...18.00 afgesproken.... Ik had gebeld (18.30)nadat ze al een half uur te laat waren... Uw bestelling is onderweg,werd er gezegd.. Het heeft daarna nog eens 25 minuten geduurd voordat mijn bestelling er was...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjo
24 maart 2024

Zoals altijd top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
24 maart 2024

Top gegeten, miste alleen wel de soja en wasabi bij de sushi

Renske
23 maart 2024
Helma Swaters
23 maart 2024
Claire Schieke
23 maart 2024

Het eten werd 20 min te laat gebracht dan aangegeven. De sushi was echt heerlijk.De lekkerste van Gorinchem.

Sandra
18 maart 2024

Het eten was heerlijk en snel bezorgd. Vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.W. van der Perk
17 maart 2024
De Zwart
17 maart 2024

Bezorging was 25 minuten te laat helaas. Rest was prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
17 maart 2024
Petra
15 maart 2024

Zeer vers. Goed verpakt. Lekker! Snelle en keurige bezorging. 100% tevreden.

Andries Potters
15 maart 2024

Kwaliteit eten zoals vanouds zeer goed Keurig op tijd bezorgd Keuze is wel veel minder geworden dan op wiardabeckmanplein Jammer MIs nu wel mijn favorieten ; Peking eend pikante saus Cantonese koe loe yuk Chinese bami of mihoen met garnalen

Muilwijk
11 maart 2024

Smaak was goed, temperatuur van het eten was lauw.

Ciskq
11 maart 2024
Deijs
11 maart 2024

- Babi pangang besteld. Veel vlees was droog. Er zaten ook wel goede stukken tussen, maar dat waren er niet veel. - van te voren een schatting gevraagd voor de bezorgdtijd. Zou een half uur duren maar uiteindelijk hebben we bijna 1,5 uur op t eten gewacht. - bij aankomst was het eten te veel afgekoeld. - personeel aan de telefoon wel vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen
11 maart 2024

De for lam was niet te eten om dat het spek keihard was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eeik
10 maart 2024

Heerlijk gegeten. Klein probleempje met een bubble tea keurig opgelost. Volgende keer weer! Generaal Tsou is een culinaire held!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca van der Hoff
10 maart 2024

Zijn blij dat we weer Chinees op hebben van jullie! Super dat het bezorgd wordt! Eten was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
8 maart 2024
Arianne
7 maart 2024

Top restaurant, lekkerste sushi in de omgeving. Bezorging ging netjes en was optijd.

Eddie Bor
7 maart 2024

Mooi op afgesproken tijdstip geleverd, goedverpakt en prima kwaliteit.

Tineke Glas
4 maart 2024

Gerechten waren lekker alleen moesten we het wel opnieuw verwarmen in de magnetron omdat het niet goed warm was. Wellicht ander verpakkingsmateriaal? Als je bij de Griek besteld komt het altijd op de goede temperatuur aan én die zitten ook in de stad. Wij wonen vlakbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
4 maart 2024

Heerlijk eten. Hele vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eric Roukens
2 maart 2024

Zoals gewoonlijk weer geweldig eten top kwaliteit. Bezorging was dit keer kwartiertje later maar het eten doet je dat vergeten.

Bennadet vernooy
2 maart 2024

Heerlijk gegeten.

Lenie
29 februari 2024

Wat heerlijk zo als gewoonlijk

vd Giessen
26 februari 2024
Peter van Dijk
25 februari 2024

Snel bezorgd en lekker eten. Chinees van goede kwaliteit. Makkelijk bestellen vanuit je luie stoel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanan
25 februari 2024

Het eten was koud.

Sandra den Dekker
24 februari 2024

Eten wat niet echt warm meer . Zelf weer opgewarmd. Pluspunt is dat je online kunt bestellen en laten bezorgen 😃

Siebe Schootstra
23 februari 2024

Om 1700 besteld zodat er om 1800 geleverd kon worden. De bestelling kwam dus pas om 1845 en was niet meer warm. Jammer, onze 1e en laatste keer.

Ineke van Meeteren
23 februari 2024
Fébe Romijn
22 februari 2024
Hellen
22 februari 2024

Heerlijke maaltijden!

Monique
19 februari 2024

Altijd heel tevreden!

H. de Vries
19 februari 2024

Erg lekker, snelle levering!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DVB
19 februari 2024

Eten kwam ruim 45 minuten te laat en het eten was lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roelof Jansen
19 februari 2024
Ton
18 februari 2024

Altijd heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Desiree
18 februari 2024
Peter
18 februari 2024

De sushi was weer lekker maar de flamed versies waren jammer genoeg koud De bezorging was bijna een half uur later dan opgegeven.

Alet
17 februari 2024

Perfect op tijd, heerlijk eten!!

Ellen Sterk
17 februari 2024

‘‘s ochtends bestelling geplaatst voor 18.45 uur. Was niet op tijd, heb om 19.00 uur gebeld en toen kwam bestelling uiteindelijk pas om 19.25 uur. Dit zou beter moeten kunnen. Zeker omdat het al vroeg besteld was. Jammer!

Norbert
16 februari 2024

Lekker gegeten, maar er gaat bijna altijd iets mis. De levering is vaak niet zoals besteld, vandaag ontbrak de spicy chicken, jammer!

Kim Arends
15 februari 2024

De sushi was meer dan een uur te laat.

Sonnema
15 februari 2024

Sushi was heerlijk. Bezorging helaas 1 uur te laat maar het was Valentijnsdag en mega druk. Normaal is het altijd op tijd

Luuk
14 februari 2024

Potverdikke op de minuut staan ze bij je voordeur. Heerlijk eten zoals altijd.

Romy
14 februari 2024

Altijd top! Chinees en sushi geweldig!

Anna
12 februari 2024

Chinees besteld, heerlijk gegeten! Orange chicken een aanrader. Ondanks bestelling op zondag, snelle bezorging en zéér vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans
12 februari 2024
D.Zwart
11 februari 2024
Marry van ‘ t wout
11 februari 2024

Jammer dat jullie op het Beckmanplein weg zijn, maar fijn opgelost dat jullie het nu bezorgen. Volgens ons hebben jullie toch de lekkerste Bami pangang

Brenda
10 februari 2024

Wat zijn we blij dat Jasmijn heeft besloten om ook hun Chinese eten thuis te bezorgen. Heerlijk gegeten zoals altijd!!

v Weelden
10 februari 2024
LC
10 februari 2024

Wat heerlik met het nieuwe menu. Orange chicken 10/10!!!!

Jane
10 februari 2024

Heerlijke sushi… maar ruim 1,5 uur moeten wachten op bezorging?! … terwijl op de site de keuze weergegeven werd binnen een half uur. Voor zsm gekozen.

Jo
9 februari 2024

Veel te laat bezorgd!,

Wilma Redelijk-Credoe
4 februari 2024

Ik heb heerlijk gegeten en de maaltijd kwam precies op de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
4 februari 2024
Mariëlle
4 februari 2024

Eten erg lekker, niet heel warm dat was jammer. Helaas misten we ook een bak met saté.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Craats
4 februari 2024

Heerlijke sushi

Jan-Willem
3 februari 2024

Wat fijn dat nu ook chinees eten wordt bezorgd! Was ook weer erg lekker allemaal.

Peter van Dijk
2 februari 2024

Mooi op tijd afgeleverd. Kwaliteit was prima alleen de pindasaus was wat dun.

Mieanda
1 februari 2024
Sandra
1 februari 2024

Het eten was heerlijk warm en snel geleverd.

A de Groot
1 februari 2024

Verbetering: de maaltijd was niet helemaal warm was lauw

Kevin van den Heuvel
1 februari 2024
Heins
1 februari 2024

Lekker gegeten

Rozendaal
29 januari 2024

Prijzen hoger, inhoud lager sinds de verhuizing van Laag Dalem naar binnenstad. Nasi nooit met een ei, in tegenstelling tot concurrenten. Smaak bijna altijd zoals het hoort.

Johan
29 januari 2024

Lekker makkelijk thuisbezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elly
28 januari 2024

Bestelling netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Nette bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
27 januari 2024
Jantine Flach
26 januari 2024

Zoals altijd weer super lekker! Helaas zaten de loempia's er niet bij... Ook duurde de bezorging erg lang waardoor niet alles meer warm was (zoals de pisang goreng). Verder wel echt heel lekker gegeten!

Ramon Berger
25 januari 2024

Helaas waren de gerechten niet echt warm. smaak was wel goed

💎
25 januari 2024

Goed eten snelle bezorging 5/5

Wendy Van Scherpenzeel
24 januari 2024
Desiree
24 januari 2024

Precies op tijd bezorgd, goed warm en heerlijk gegeten

Ineke van Meeteren
23 januari 2024
Helma Swaters
22 januari 2024
Bennadet vernooy
21 januari 2024

Snel bezorgd.lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.